Search:

Type: Posts; User: DatNewNew

Page 1 of 2 1 2

Search: Search took 0 seconds.

  1. Replies
    4
    Views
    2,474

    Got that double favor tho

    Got that double favor tho
  2. Hey i'll give support a try with you and your...

    Hey i'll give support a try with you and your team. I'll shoot you a message today when I can log in. I'll be in class until 4:30 pacific time. I'm in San diego.

    I think that is 6:30 your time....
  3. Replies
    10
    Views
    3,949

    some good advice for da loki :D

    some good advice for da loki :D
  4. Replies
    22
    Views
    3,520

    Maybe they should have the sudden death only if...

    Maybe they should have the sudden death only if the teams tie? Makes it rare and if you win both rounds then you get bonus etcetera if you lose both u get nothing, if you win the last and lose the...
  5. haha that sucks. cell phone maybe?

    haha that sucks. cell phone maybe?
  6. Replies
    33
    Views
    19,844

    Who are the best smite players of the world?

    Who do you think the best players in the world are? Do they currently stream / have videos?

    I'd like to say that my personal favorite is Omega.
  7. LFG i'm looking at the site now. i'll be applying....

    i'm looking at the site now. i'll be applying. Thanks for the referral!
  8. Some pretty sexy skins, and I like that god's...

    Some pretty sexy skins, and I like that god's ult. hella damage please.
  9. Bump! Just wanna see this thread help people :D

    Bump! Just wanna see this thread help people :D
  10. LFG Looking for serious players to practice with

    lets grind.

    lets 1v1, conquest etc.I wanna do it all, but with good players.

    I'm a Solo Laner so i'm trying to WIN WIN WIN. please let me know!
  11. Replies
    20
    Views
    7,024

    Omega tho >

    Omega tho >
  12. Replies
    48
    Views
    6,716

    IDK. All i know is I want the Nerd rage Cabraken...

    IDK. All i know is I want the Nerd rage Cabraken skin lol
  13. Hello, My name is Alex (ign: DatNewNew). You...

    Hello,

    My name is Alex (ign: DatNewNew). You asked for a little about myself so lets have a go at it. I'm from Cali, currently in school, and I work full time. I usually play smite between 20-40...
  14. Replies
    5
    Views
    1,560

    Updating my post from previous. Hello, My...

    Updating my post from previous.

    Hello,

    My name is Alex (ign: DatNewNew). You asked for a little about myself so lets have a go at it. I'm from Cali, currently in school, and I work full time. I...
  15. Hello, My name is Alex (ign: DatNewNew). You...

    Hello,

    My name is Alex (ign: DatNewNew). You asked for a little about myself so lets have a go at it. I'm from Cali, currently in school, and I work full time. I usually play smite between 20-40...
  16. How to become a better player Pt. 1 Your time to brag etc

    Okay so I decided to post a thread focused on becoming a better player in general. This is where i'd like to see people post about gameplay tactics, links to guides for different gods, youtube...
  17. Replies
    3
    Views
    730

    I have an Intel(R) Core(TM) i5-6200U CPU @ 2.3GHz...

    I have an Intel(R) Core(TM) i5-6200U CPU @ 2.3GHz 2.40 GHz
    8.0 GB RAM (7.84 GB usable)

    64-bit operating system, x64- based processor
    windows 10 home
  18. Replies
    3
    Views
    730

    Lag! How to prevent this???

    Okay I literally just bought a new laptop. It should work fine.

    Been playing smite a lot lately. Every now and again I Get a lag spike, The game will pause, then the screen will go black, and then...
  19. Replies
    16
    Views
    1,228

    Yes this is the truth. But Idk. I still think it...

    Yes this is the truth. But Idk. I still think it would be a nice way to be in the lobby is to control a character rather than just wait. wouldn't you agree?
  20. Replies
    16
    Views
    1,228

    I Have a HUGE IDEA for SMITE

    Okay so. I'll just get right into the idea.


    I used to play runescape. You could stand around and sell stuff, trade with people, talk to people, interact with other people etc.

    The idea:
    ...
  21. Alright. Ill just see what other people say then...

    Alright. Ill just see what other people say then :D Thanks!
  22. So what if I wanted to record my games? etc.

    What programs do I need to make a professional quality video for smite.

    Any examples of some good videos?

    Are there tutorials on how to do this or Do i just kinda use my common sense?
    ...
  23. Replies
    44
    Views
    4,438

    How angry do you get?

    On a scale of 1 - 10.

    What makes you so angry? hopefully to get up and walk away.

    How many computers have you broken / controllers since you started gaming?

    count : 6

    I've mellowed out a...
  24. I agree completely with this :)

    I agree completely with this :)
  25. Replies
    25
    Views
    1,894

    I just read the title. kids will rage. its...

    I just read the title.

    kids will rage. its just going to happen.

    keep your own cool, and have fun, and it'll never bother you.
  26. Thats really good! I congratulate you. Do you...

    Thats really good! I congratulate you. Do you have a video?

    And personally I like bellona, and I really like Omega. I think he's the best solo laner in the world. Thats just my opinion.
  27. OMEGA Probably near perfect bellona solo video. By: Omega

    Omega's video for solo lane in ranked. Best video i've seen by far, and I doubt there will be better.

    https://www.youtube.com/watch?v=3lDXNpcToxA

    Post your thoughts about his build, style, and...
  28. Thread: Sol

    by DatNewNew
    Replies
    13
    Views
    1,423

    Sol

    What are your opinions of the god?

    I've just gotten a few games in with her in arena, and honestly, i don't feel i'm player her right, or just doesn't do enough damage with abilities.

    best...
  29. Replies
    1
    Views
    275

    LFG group to play conquest from lvl 10-30.

    add me in game.

    ign - datnewnew
  30. Add me in game - datnewnew. Solo laner all day. 1v1 all day.

    Hey guys

    So yeah im a serious player i guess. I have fun with it.

    Only been playing a few months on xbox and now I finally got a PC.

    goal: level 10 mastery all gods.

    Hope you all had a...
Results 1 to 30 of 54
Page 1 of 2 1 2