Search:

Type: Posts; User: GJagerMaxCore

Search: Search took 0 seconds.

  1. Replies
    27
    Views
    15,896

    Thank you :D! At least Ullr made it to the top 3,...

    Thank you :D! At least Ullr made it to the top 3, Im happy with it :). All your concepts are awesome, and your art is just perfect. tbh yours is waaayyy better than this. You did an incredible job!...
  2. Replies
    27
    Views
    15,896

    Yes, you're right, I agree with you :). I just...

    Yes, you're right, I agree with you :). I just wanted to give a concrete example/idea of the skin. Thank you for the comments!
  3. Replies
    27
    Views
    15,896

    Thank you, Glad you liked it! :D

    Thank you, Glad you liked it! :D
  4. Replies
    27
    Views
    15,896

    :) Thank you!, Last form is 10/10

    :) Thank you!, Last form is 10/10
  5. Replies
    27
    Views
    15,896

    Thank you so much for the comments. I really...

    Thank you so much for the comments. I really appreaciate it!
  6. Replies
    27
    Views
    15,896

    Glad you liked it! :) Yeah, those 2 stages are...

    Glad you liked it! :)

    Yeah, those 2 stages are the best imo.
    Thank you! :D
  7. Replies
    52
    Views
    20,000

    Thank you so much bro :D

    Thank you so much bro :D
  8. Replies
    52
    Views
    20,000

    Here's my own custom version of this concept. I...

    Here's my own custom version of this concept. I was supposed to send him my ideas/abilities and my artwork, but since he hasn't replied to my msgs, I made a new thread with my own concept based of...
  9. Replies
    27
    Views
    15,896

    This is a concept based on another idea...

    This is a concept based on another idea (Devintage -Glorius History Ullr) We agreed that I was going to send him my artwork with the abilities and the different ideas that I had in mind so he can...
  10. Replies
    27
    Views
    15,896

    Time Rift Ullr - T5 Skin (with Artwork)

    In a parallel universe, Time Rift Ullr is a mercenary from the distant future fighting against Loki who is hell-bent on taking over the peaceful future that Ullr lives in. Once contacted by Odin,...
  11. Replies
    52
    Views
    20,000

    http://img00.deviantart.net/e2eb/i/2011/077/9/7/wa...

    http://img00.deviantart.net/e2eb/i/2011/077/9/7/warlord_by_tamplierpainter-d3bw04a.jpg

    This would be cool for Stage 2 (found it in another post), What do you guys think? I'm choosing between...
  12. Replies
    52
    Views
    20,000

    Yes, we have to cover his eyes lol, We're...

    Yes, we have to cover his eyes lol, We're actually going to use this concept as our foundation...
  13. Replies
    52
    Views
    20,000

    For those of you who want to see a preview,...

    For those of you who want to see a preview, here's some of our pre-pre-pre sketches. Let me know what changes you guys want to implement. We can't let the skadi concept win xD (looks nice btw). We...
  14. Replies
    52
    Views
    20,000

    I'm gonna try to to convince my sister to...

    I'm gonna try to to convince my sister to illustrate this skin. I think you're gonna need like a strong picture to attract more people. Love the concept.

    EDIT: We started to draw the concept, so...
Results 1 to 14 of 14