PDA

View Full Version : Casual Danes recruiting - all danish players

Acharnite
06-29-2014, 05:59 AM
As this is primarily aimed for Danes, most of this will be in danish, but there will be an english translation for reference

"Casual Danes" (CADE) er for dig som mangler nogle at spille med til hverdag, måske har du ikke så mange andre danske venner som spiller SMITE, og her er muligheden for at finde nogen at spille sammen med og måske få nogle nye venner :)

Som clan navnet antyder er det en Casual clan, hvilket vil sige at der stilles ikke nogen krav til hvor meget du spiller, hvor gammel du er eller nogle andre ting - det eneste krav er at du er fra Danmark og snakker Dansk :)

Skriv her på tråden eller ingame, så får du en invite - du må også gerne sprede budskabet til andre danskere, som måske også mangler nogle at spille med, så kan de komme med :)

IGN: Acharnite
eller
IGN: Zukakubb

(English Translation)
"Casual Danes" (CADE) is for you that misses some people to play with in your every day life, perhaps you don't have alot of other danish friends playing SMITE, og here is the oppotunity to find others to play with and perhaps make some new friends

As the clan name states, it's an casual clan. This means that there are no prerequisites to how much you play, how old you are or any other thing for that matter - the only prerequisites is that youre from Denmark and you speak Danish

Reply to this thread or ingame, and you'll get an invite - you may also spread the word to other danes, that perhaps misses people to play with, then they can join aswell

Acharnite
06-29-2014, 06:22 PM
Alle er stadig velkomne :)
Men jeg skal på arbejdsrelateret 5 dages arbejde, så jeg er ikke hjemme igen før fredag aften, så kontakt Zubakubb, hvis du skal have en invite :)

(English)
Everyone is still welcome
but i'm going on a business related 5 day trip, so i won't be home before friday evening, so contact Zukakubb if you want an invite :)

Acharnite
07-06-2014, 03:41 AM
Bump!

Jeg er nu tilbage fra arbejde og kan se frem til 3 ugers ferie med en masse Smite, så kom og spil sammen med andre danskere :)

(English)
I'm now back from work and can look forward to 3 weeks vacation with a lot of Smite, så come and play with other Danes :)

Acharnite
07-07-2014, 01:10 PM
Vi er nu oppe på 16 medlemmer - så kom glad :)

(English)
We are now up to 16 members - so come join us :)

AkAPatman
07-24-2014, 05:11 PM
Hejsa jeg leder efter team mates samt en Clan er det noget du kan hjælpe mig med?
Jeg er 22 år gammel og er lvl 20. Spiller hovedsageligt (Dwayne Johnson aka Hercules xD - nemesis - Scylla & Agni :D
Søger gruppe fordi jeg gerne spille med danskere og fordi jeg gerne vil representére mit fædre land xD

Mit ign er - AkaPatman

TheFrozenSun
09-12-2014, 03:28 AM
jeg vil gerne være med hvis muligt. har ansøg jer over smite. id: The Frozen Sun

KillermannXD
10-23-2014, 10:36 AM
Hej,
Mit navn er Jonas og jeg vil gerne være med i jeres clan.

Jeg kommer fra Danmark, og er 18 år gammel. Jeg spiller smite på en næsten daglig basis.

Mit ingame navn er KillermannXD :)

LuKiBoY15
11-02-2014, 11:56 AM
Hey
Jeg vil rigtig gerne joine jeres clan :D har ledt efter nogle danske spillere i lang tid ;D

mit ign: LuKiBoY15

W3N0M
12-05-2014, 07:43 AM
Yo.

Jeg kunne godt tænke mig og joine :)

IGN : W3N0M

jacobsk3
03-25-2015, 04:47 PM
halløj

jeg ville gerne joine clanen hvis det er muligt.

jeg har ikke set mange danskere spille det (kun nogle få venner jeg har), så det vil være fedt at spille/chatte med andre :)

min ign er: Jacobsk3

Tkay99
04-10-2015, 09:04 AM
Hej, hvis i stadig søger spiller vil jeg meget gerne joine jer.
Spiller mest Mid-Kukulkan og ADC-Medusa/Cupid og Sup-Athena/Sylvanus

Ingame = Tkay99

McNoffie
05-28-2015, 11:36 AM
hejsa.
Jeg ville være super glad hvis jeg kunne joine jeres klan =)
jeg spiller stort set dagligt dog for det meste kun et par assult... netop fordi at PUg's i concuest/siege altid går op i hat og briller med den ene spiller der inderst inde syndest at han burde være med i SPL / SWC ^^( og at alle andre derfor ikke lever op til standarden_)

Her bør jeg nok være ærlig og indromme at jeg på mine bedste dage nok kun allerhøjst er en middel spiller XD
( min standard undskyldning for dette er at jeg er 37... og spiller med en x-box controller i sofaen -.-)

Ingame = McNoffie

Zukakubb
06-14-2015, 02:44 PM
Hej allesamme, klanen er gået i opløsning, så lad venligst være med at pm'e mig for clan invites, i kan dog sende en anmodning til klanen Danish Avengers [DAAV] en anden dansk klan som også er aktiv :D